03-10-2019 - Wandelen 8 km - 10. 698 stappen - Fietsen

NW 3

70%

Buien met af en toe zon

Vandaag krijgen we opnieuw te maken met buien. De buien zijn wel minder hevig dan we gisteren hebben gehad. De wind neemt weer wat toe en soms breekt de zon even door. Het wordt zo'n 15 graden. Morgen begint erg nat. De oud orkaan Lorenzo trekt over het land, waardoor er veel regen valt en de wind mogelijk fors aantrekt. Zaterdag verloopt een stuk rustiger. Een hogedrukgebied boven Scandinavië zorgt voor een oostelijke stroming waarbij de zon vaker te zien zal zijn. Zondag verloopt echter weer natter.

Bron: NOS.nl

................................................................................................................................................

Verwachting voor 03.10.2019

Vandaag wisselen wolkenvelden en wat zon elkaar af. Er valt ook af en toe een bui; eerst vooral in de kustprovincies, later ook landinwaarts. In de avond wordt het droog. Er waait een zwakke tot matige westelijke wind en het wordt 14 a 15 graden. In de avond en nacht neemt de bewolking steeds verder toe en vrijdagochtend gaat het regenen. De zon zien we nauwelijks en pas tegen de avoond begint het weer op te klaren. Het wordt om en nabij 13 graden.