04-05-2019 - Wandelen Natuurgebied t' Heike 12 km - 16. 002 stappen

NW 4

50%

Verspreid pittige buien

Vandaag is het wisselend bewolkt. Vanuit het noorden trekken buien over ons land, soms met hagel, onweer en windstoten. Tijdens buien ligt het kwik beneden 5 graden, tussen de buien door is er wat zon en wordt het 9 of 10 graden. Vanavond is het op de meeste plaatsen droog, vannacht trekken nieuwe buien over ons land. Het koelt af naar 1 tot 6 graden. Morgen vallen er opnieuw buien met kans op hagel. Er is wat meer ruimte voor de zon en het wordt iets minder koud met 9 tot 12 graden. Ook morgenavond is het veelal droog

Bron: NOS.nl

Verwachting voor 04.05.2019

Een aantal buien passeert ons land, met hagel, soms windstoten, lokaal een klap onweer. En in voornamelijk het Zuid-Limburgse heuvelland kan wat sneeuw vallen. Tussen de buien door is er flink wat zonneschijn. De wind uit het noordwesten maakt het extra koud, aan zee staat 6 Beaufort. Het wordt maar 10 graden en in een bui is het nog kouder.
Eind van de middag en vanavond is het vrijwel overal droog, dus ook tijdens dodenherdenking.