26-04-2019 - Fietsen Ons Kort Rondje 20 km - Wandelen 8 km - 10. 669 stappen

Z 4

20%

Overdag nagenoeg droog

Vanochtend komt er nog veel bewolking voor en in het noordoosten valt nog regen. Geleidelijk wordt het droog en vanuit het zuidwesten breekt de zon steeds beter door. Het blijft in de middag en avond op de meeste plaatsen droog. Alleen in het zuidwesten is kans op een bui. Het wordt daarbij 16 of 17 graden en er waait een overwegend matige zuidwestenwind, 3 of 4 Bft. Op Koningsdag is het fris met maximaal 13 graden en er vallen verspreid over de dag buien.

Bron: NOS.nl

………………………………………………………………..

Verwachting voor 26.04.2019

Er zijn zonnige perioden, maar in het noordoosten valt vanochtend nog wat regen. Vanmiddag is in het hele land kans op een lokale bui, in het zuiden is een klap onweer niet uitgesloten. Het is vrij warm met 15 tot 19 graden.
Koningsnacht verloopt droog en rustig bij 6 tot 10 graden. Koningsdag krijgen we een lagedrukgebied. In de ochtend flinke perioden met regen, in de middag buien met lokaal onweer en hagel. Met 11-13 graden is het fris. Na het weekend droger en zonniger.