27-02-2019 - Fietsen Bijen-tuin 43 km ( Budel ) - Wandelen 8 km

18° Minimum temperatuur 1°

ZW 2

10%

Zonnige dag

Vandaag is het wederom lenteachtig met veel zon en weinig wind. Aan de kust hebben we te maken met een zwak aanlandig windje. Hier wordt het rond de 15 graden, verder landinwaarts kan het 20 graden worden. Opnieuw kunnen we daardoor nieuwe datumrecords noteren en worden records van de afgelopen dagen scherper gezet. Vanaf morgen zien we vaker bewolking, ook de kans op regen neemt toe waardoor de zonnige periode voorlopig voorbij is. Wel blijft het met maxima rond de 11 graden zacht voor de tijd van het jaar.

Bron: NOS.nl

……………………………………………………………..

Verwachting voor 27.02.2019

De dag begint koud, met vooral in het binnenland lokaal lichte vorst. Zodra de zon opkomt, stijgt het kwik vervolgens snel naar recordhoge waarden voor deze tijd van het jaar. Aan zee wordt het een graad of 13, in het zuidoosten lokaal 20 graden. De zon schijnt volop en de zuidenwind is zwak tot hoogstens matig.
Vannacht neemt de bewolking toe en gaan we over naar een grijs en wat wisselvallig weertype. Het is ook

Bron: Weer.nl

27-02-2019 -7